poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Informacyjnie :)

Okej, wreszcie zabrałam się za to, żeby napisać notkę. Tak wiem, ostatni post był w maju. Tak jakoś wyszło. Miałam urodziny,potem koniec szkoły, teraz wakacje. Ale to nie są powody. Powodów brak. Po prostu jakoś straciłam wiarę w tego bloga. Uwielbiam pisać. Kocham to. Ale po prostu ta historia i ten styl pisania...jakoś to do mnie już nie przemawia. Wiem, że wam się podoba. Mnie też się podobało. Ale rzeczy po jakimś czasie się nudzą. I mnie nudzi ta historia.
Wiele rzeczy się też we mnie zmieniło. Mam już skończone czternaście lat. Patrzę na świat inaczej. Ale nie w tym sęk. Szkoda,że nie mam bloga o sobie, czasem fajnie by było się wyżalić publicznie. Może kiedyś założę :)
Wracając...nie usuwam bloga ani nic w tym stylu, na razie nie wiem co z nim będzie. Po prostu będzie sobie istniał. Może wrócę do tej historii. Ale nie znam daty,ani godziny. Na pewno się odezwę.
Ogólnie pisząc, pracuję nad czymś nowym. Myślę o nowej historii, nowym blogu. I chyba go założę nawet w tym miesiącu. Mam fabułę,bohaterów....
Dajcie znać na dole w komentarzach czy czytalibyście mojego nowego bloga i co sądzicie o tym blogu. Tylko szczerze. Może ten nowy blog też po jakimś czasie mi się znudzi. Ale lubię zmiany, lubię próbować czegoś nowego. Boże, głupia jestem. Ta notka jest bez sensu, jak zresztą wszystkie moje notki. :))
Ps.Jak założę bloga,wstawię wam linka ;*

Pozdrawiam, 
Caroline Verdas


6 komentarzy:

  1. Ah, żyjesz... Co za ulga! :)
    Nie jesteś głupia, nie mów tak.
    Każdy pomysł może być dobry, warto próbować czegoś nowego.
    Czytałabym z chęcią. :)
    Pozdrawiam Cię ciepło! :*

    Alla

    http://whycannotyoustoptheoftime.blogspot.com/2015/08/day-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że dałas znak , myślałam że zrezygnowałaś z tego bloga :* Ten blog bardzo mi się podoba , ale jeśli chcesz zmiany to czekam na linka ;) I mam pytanie czy nowe opowiadanie też byłoby o leonesce ? Bo kocham tę parę ;)
    Dodo C.


    Zapraszam przy okazji na mojego nowego bloga :
    mojeoneshoty.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się ciesze, ze jednak nie zostawiłaś bloggera i ze powracasz ♥
    Teraz kolejna sprawa
    ZAPAMIĘTAJ!!!!!
    ŻADNA NOTKA ANI ROZDZIAŁ NIE JEST BEZSENSU, A TY NIE JESTEŚ GŁUPIA TYLKO JESTEŚ BARDZO UTALENTOWANĄ PISARKĄ!
    Nie znam drugiej osoby, która ma taki styl pisania jak ty i powiem Ci jeszcze, że bardzo on mi się podoba zaś historia jest świetna, bardzo ciekawa i wciągająca. Lecz jeżeli nie masz na nią weny to Cię rozumiem.
    Wiedz, że czekam na link do nowego bloga oraz mam nadzieje na kontynuację tej historii.
    Twoja wierna fanka Sofie
    Weny i do nexta KC :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zapraszam na mojego nowego bloga mam nadzieję, że wpadniesz, doradzisz, skomentujesz i zostaniesz na dłużej :*
      zycie-to-nie-bajka-francescailudmila.blogspot.com

      Usuń