środa, 6 maja 2015

Rozdział ósmy


Nie mam komu zadedykować, także..daruje sobie ;)

Od: Natalii
Do: Francesci
Tytuł: CZY CIEBIE DO RESZTY POWALIŁO?!
Data: 30 maj, 10.00
Fran, pisałaś, że wolisz Leona jako przyjaciela,ale to nie jest powód do zdrady! Jak to się stało? Jeszcze z tym dupkiem Marco....Sister, zawiodłaś mnie.

Od:Francesci
Do: Natalii
Tytuł: Jestem szmatą.
Data: 30 maj, 10.34
Nie wydzieraj się na mnie, mam kaca. Mówiłam, że lepiej będzie jak nie pójdę na tą zjebaną studniówkę,ale nie chciał słuchać! Ma teraz za swoje.No dobra, przesadziłam.Ale to stało się po pijanemu, byłam zła na Verdasa i Marco mnie pocałował i poszliśmy do toalety XD
Życie jest trudne, Nata.

Od: Natalii
Do: Francesci
Tytuł: Leon nie jest tego wart.
Data: 30 maj, 11.12
Jestem twoją siostrą i kocham cię najmocniej na świecie,ale w tej chwili uważam cię za najgorszą dziwkę świata, Fran. Leon nie jest ciebie wart. Radzę ci: Zerwij z nim póki nie jest za późno i ratuj piękną przyjaźń.
Masz rację. Życie jest trudne. 

Od: Leona
Do: Francesci
Tytuł: Nie chodzisz do szkoły.
Data: 3 czerwca, 18.34
Już 3 dzień nie mam z tobą kontaktu. Co się dzieje? Zniknęłaś ze studniówki i nie dajesz znaku życia. Próbowałem do ciebie dzwonić, nawet byłem u ciebie w domu,ale powiedziano mi,że cię nie ma. Martwię się. 
Kocham Cię.
Odpisz, męczy mnie ta bezsilność. 

Od: Francesci
Do: Leona
Tytuł: Zostańmy przyjaciółmi.
Data: 3 czerwca, 20.02
Leon, nie chcę dalej cię okłamywać.Nie kocham cię jak chłopaka, tylko przyjaciela. Pamiętasz jaki piękny dystans był między nami? Teraz go nie ma.
Friends forever prawda?

Leon się zalogował

Leon: Co ma znaczyć ten e-mail?
Leon: Jesteś dostępna do cholery!
Leon: CO SIĘ DZIEJE???
Fran: Hej.
Leon: No hej.
Fran: Przepraszam. Tak będzie lepiej.
Leon: Chyba dla ciebie.
Fran: Nie mogę dłużej tego ciągnąć nie rozumiesz?
Leon: Nie, nie rozumiem. Wytłumacz mi to.

Fran się wylogowała

Od: Marco
Do: Francesci
Tytuł: Nie mogę o Tobie zapomnieć.
Data: 5 czerwca, 15.30
Fran, ostatnia noc z tobą była cudowna. Wiem, że byliśmy pijani i, że jesteś z Leonem,ale wystarczy jedno twoje słowo,a możemy odmienić nasze życie, na zawsze.

Fran się zalogowała

Fran: Hahahaahahahaha. Marco do mnie napisał.
Naty: Co napisał?
Fran: Że chce ze mną być.Boże!
Naty: A co z Leonem?
Fran: Zerwaliśmy.
Naty: Mam dla ciebie radę. Daj sobie spokój z chłopcami i wyślij wreszcie podanie na jakieś studia!
Fran: A jak tam Ameryka?
Naty: Nie zmieniaj tematu.
Fran: Może lubię? Z tobą nie da się gadać.

Fran się wylogowała

Leon się zalogował

Leon: Zerwała ze mną rozumiesz?
Fede: To idź do burdelu.
Leon: Zapamiętam.

Od: Leona
Do: Francesci
Tytuł: The End?
Data: 10 czerwca, 12.23
Czyli to naprawdę koniec tak? Miałem nadzieje. Dopóki nie zobaczyłem cię z Marco.

Od: Francesci
Do: Leona
Tytuł: The End.
Data: 10 czerwca, 13.00
Z Marco nic mnie nie łączy. Tylko rozmawialiśmy.Idź do Rose, jak ci życie niemiłe.

Leon się zalogował

Leon: Od kiedy stałaś się taką francą?
Fran: Od kiedy się z tobą przespałam.
Leon: Było ci źle? Dzięki mnie nie jesteś już dziewicą.
Fran: Poradziłabym sobie bez ciebie.
Fran: Chcę, żebyśmy byli przyjaciółmi.
Leon: I mamy udawać, że nic się nie stało? Przyjaciele ze sobą nie sypiają.
Fran: Przestań! T O K O N I E C. Czego nie rozumiesz?
Leon: Nie chcę być przyjacielem takiej suki jak ty.

Fran się wylogowała

Od: Francesci
Do: Natalii
Tytuł: BEZ TYTUŁU.
Data: 11 czerwca, 16.01
Nie idę na studia. Bam, bam, bam...

Droga Córeczko!
Tak bardzo martwię się o Fran. Robi się coraz bardziej zamknięta w sobie. Oświadczyła, że nie idzie na studia. Ja nie wiem co mam z nią zrobić.
Błagam, przymów jej do rozsądku!
Mama.

Fran się zalogowała

Diego: Jak tam życie, stara?
Fran: Odwal się, braciszku.
Diego: Pożycz dychę.
Fran: Spadaj.
Diego: Sama się zbadaj.
Fran: Normalnie jak dziecko, jak dziecko.

Marco się zalogował

Marco: Hej lasia.
Fran: Jeszcze ty. Czy wy się ode mnie wszyscy odwalicie?
Marco: Kochanie,spokojnie.
Fran: Nie jestem twoim kochanie. Zapomnij o studniówce. Nigdy więcej nie popełnię tego błędu, obiecuje.
Marco: A mogłoby być tak pięknie...
Fran: Właśnie. Mogłoby.Ale nie będzie.

Fran się wylogowała

xxx

Bam, bam, bam
Sorka,że musieliście tyle czekać. Jeszcze na dodatek chora jestem. Brawa dla mnie.
Rozdział bez korekty, błędy poprawie może jutro...
Myślę,że choć trochę się podoba. 

min.8 komów = rozdział dziewiąty

CASSY.







13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Została nominowana do LBA na moim blogu
      fedecescaforever.blogspot.com
      Zaraz dodam pytania

      Usuń
    2. Hej co tu dużo mówić rozdział jest po prostu fenomenalny i fantastyczny ♡
      To straszne Fran nie chce być z Leonem, a ja tak ich kocham :/
      Ale coś mi mówi, że jeszcze będą razem...
      Dobra to ja kończę. Weny i czekam na szybkiego nexta.
      Całuski Sofie ;***

      Ps. Juz czwarty raz pisze komentarz do tego posta od czasu kiedy go tylko do dałaś... Poprzednie mi się usunęły (pisałam z telefonu :)

      Usuń
    3. Hej mam pytanko kiedy dodasz rozdział? Nie chce cię podaniac ani nic tylko wiesz bardzo podoba mi się ta historia i nie mogę się doczekać następnych rozdziałów z
      To ja czekam weny i pa Sofie

      Usuń
  2. ROZDZIAŁ CHCE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny!!!😊😊😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. http://lifestyle-fashionthings.blogspot.com/ zapraszam .ŚWIETNY ROZDZIAŁ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki cudowny :* zapraszam przy okazji na mojego nowego bloga http://mojeoneshoty.blogspot.com/ :* czekam na nexta z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń