niedziela, 21 września 2014

Rozdział czwarty

WESOŁYCH ŚWIĄT LEON!
DUŻO JEMIOŁY DLA CIEBIE I ROSE!
TWOJA PRZYJACIÓŁKA FRANCESCA.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU SIOSTRZYCZKO.
SZKODA , ŻE SIĘ NIE ZOBACZYMY.
BARDZO ZA TOBĄ TĘSKNIĘ. 
NATALIA XXX

FRAN DUŻO ALKOHOLU W NOWYM ROKU! 
LEON, PRZYJACIEL NA WIEKI.

Leon:Fede, bracie masz trochę czasu?
Fede:Dla ciebie zawsze! Co się dzieje?
Leon:Chodzi o Fran. Sam już nie wiem. Kilka miesięcy temu zachowywała się dziwnie.Chyba coś do mnie czuję...
Fede:Serio? O matko! Wiesz co to znaczy?
Leon:Nie?
Fede:TO ZNACZY , ŻE FRANCESCA CAUVIGLIA CIĘ KOCHA!
Leon:Że kocha? Może i kocha ,ale jak brata. Nie wiem albo nie podoba jej się mój związek z Rose i chcę nas rozdzielić!
Fede:Nie bądź nie poważny. Fran nigdy nie rozbiłaby ci związku.
Leon:No dobra może i masz rację. Zaczynam już myśleć nie racjonalnie.
Fede:Musisz coś zrobić. Rzuć Rose i bądź z Fran w czym problem?
Leon:Ty się jeszcze pytasz w czym problem? Przecież my nie moglibyśmy być razem. To by zniszczyło naszą przyjaźń.
Fede:Nie chce mi się tego słuchać.Kochasz ją?
Leon:Pewnie , że tak ,ale nie w takim sensie.
Fede:No to w jakim sensie?
Leon:No w takim , że jak siostrę bardziej nie?
Fede:Wy to po prostu wszystko komplikujecie! Najlepiej dajcie sobie spokój z tym wszystkim i nadal bądźcie przyjaciółmi!
Federico się wylogował.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI SZESNASTYCH URODZIN!
NIECH NIE ZABRAKNIE ALKOHOLU (NAJWAŻNIEJSZEJ RZECZY W TYM WSZYSTKIM).
BĄDŹ SZCZĘŚLIWY Z ROSE I PAMIĘTAJ , ŻE ZAWSZE JESTEM I BĘDĘ TWOJĄ PRZYJACIÓŁKĄ NA ZAWSZE.
FRANCESCA.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO BRACIE! 
TO JUŻ SZESNASTKA!
FEDERICO.

Od:Leona
Do:Francesci
Tytuł:Najlepsze urodziny!
No Fran postarałaś się. Impreza urodzinowa była wspaniała! Co ja bym bez ciebie zrobił? Jesteś cudowna! Ale i tak najlepsze było to jak wszystko się skończyło! Weszłaś na scenę i śpiewałaś. Ha ha ha . Wszystko nagrałem na pamiątkę! Dzieki, to była najlepsza szesnastka ever.

Od:Francesci
Do:Leona
Weź mi nie przypominaj z tym śpiewaniem.Już nigdy więcej tego nie zrobie! I radzę ci usunąć nagranie, chyba , że chcesz zobaczyć na co mnie stać. 

Leon:Oficjalnie ogłaszam , że nie jestem już prawiczkiem. 
Fran:Pozdro z podłogi. Ha ha ha ha ha. Przespałeś się z Rose? No weź. Brak ci godności czy co?
Leon:Mam już 16 lat Cauvigilia i mogę robić co mi się żywnie podoba.  
Fran: Oczywiście! To może zajmij się lekcją bo widzę , że jakoś ci to słabo wychodzi. 
Leon: Nie bądź zazdrosna, jeszcze przyjdzie na ciebie czas. 
Fran: W przeciwieństwie do ciebie jestem bardziej odpowiedzialna i nie prześpię się z kimś w wieku 16 lat! 
Leon: Jeszcze zobaczymy.

Droga Naty! 
Tęsknie za Tobą jak cholera! Brakuję mi Ciebie. I to bardzo. Mama zawsze wieczorami wspomina stare dobre czasy jak byłyśmy malutkie.  Tęskni za tobą. To widać. Ale ja i tak piszę ten list w innej sprawie. Leon przespał się z Rose. Jeśli trudno Ci w to uwierzyć to jednak uwierz. To musiało się kiedyś stać. Gdy mi o tym napisał poczułam się zazdrosna. To normalne? Najwidoczniej nie. Kilka miesięcy temu odwalałam jakieś sceny , że go kocham. I to chyba zostało mi do teraz. Musze sobie jakoś poradzić i spojrzeć na niego tak jak na najlepszego przyjaciela. 
Muszę lecieć. 

Twoja mała siostrzyczka , Francesca.

Masz wiadomość od: LEONA

Leon: Dobra, a teraz masz mi powiedzieć co się dzieję Cauviglia.
Fran: Nic się nie dzieję. 
Leon:Tak oczywiście. Fran ja nie mogę. Musisz mi powiedzieć co czujesz bo nasza przyjaźń się rozpadnie.
Fran:Już się rozpadła Leon rozumiesz? 
Leon:Jak to? Nie zauważyłem.
Fran:Bo jesteś zaślepiony swoją piękną dziwką!

Francesca się wylogowała.

Kochana Francesco!
Nie mogę uwierzyć! Leon przespał się z Rose? To chyba jakiś kiepski żart. Strasznie mi przykro , mała.Dasz radę. Wiem , że masz w sobie siłę. Nie zamartwiaj się nim. Kiedyś zrozumie , że to nie dziewczyna dla niego.Pamiętaj , że jestem z Tobą! 
Strasznie za wami tęsknię! Już niedługo się zobaczymy, obiecuję. 

Natalia xxx.

Od:Leona
Do:Francesci
Tytuł:Przesadziłaś.
Dobra Cauviglia nie odzywaj się do mnie. Masz powód prawda? Przyjaciółka nie powinna zachowywać się tak jak ty. Moja dziewczyna nie jest ...... Mam wielką nadzieję , że przestaniesz stroić te swoje fochy i nadal będziemy najlepszymi przyjaciółmi.

Od:Francesci
Do:Rose
Tytuł:Zdrada.
Wiesz co Rose szkoda mi cię. Jak możesz tak perfidnie okłamywać Leona? Sto razy mówiłam , że zasługuje na kogoś lepszego. Niech tylko się dowie , że go zdradziłaś, może wtedy przejrzy na oczy.

Masz wiadomość od: ROSE
Rose: Oh Fran, Fran. Twój e-mail naprawdę mnie urzekł,ale nie martw się. Leon ci nie uwierzy.Zresztą ty i tak mu nic nie powiesz , no chyba , że chcesz ,aby wasza przyjaźń się rozpadła. Zastanów się.

Francesca się wylogowała.

Od:Francesci
Do:Federico
Tytuł:Ratuj!
Fede wiem , że może nie powinnam zawracać ci głowy ,ale nie wiem co mam robić. Rose zdradziła Leona,ale nie mogę mu tego powiedzieć bo wiem, że i tak mi nie uwierzy. Musisz mi pomóc. Jesteś jego bratem.Porozmawiaj z nim! 
Błagam!

Od:Leona
Do:Francesci
Tytuł:Jak możesz?
Brawo Fran! Teraz nawet wplątałaś w to Federico! Czy wy wszyscy możecie dać mi i Rose spokój? Gadałem z nią. Nie wiem jak możesz to robić. 
Nie chcę mieć już z tobą nic wspólnego.

xxx
Puk, puk jest ktoś?
Jezu prawie 2 miesiące nic nie dodawałam. Przepraszam was bardzo!
Była we mnie blokada , którą musiałam dzisiaj uwolnić.
Jeszcze raz przepraszam.

P.S.Jakby ktoś chciał to zapraszam - http://very-true-stories-os.blogspot.com/
Będę pisać o Leomiłe. :)

Z poważeniem,
Carolina Verdas




6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Po pierwsze... Wprowadziłaś mnie w błąd! ;C
      Pierwszy zdanie rozdziału - ej, no myślałam że serio są już święta ;*
      Leosiek miał urodzinki ^^
      Rose zdradza Leona?! Jak to możliwe?! Przecież to taka wspaniała dziewczyna! :D
      Francesca kocha Leosia. Leoś jest głupi i "nie chce" z nią być. Oby dalej się przyjaźnili! ;>
      Federico i Leon to bracia? Cudnie =]
      Do kolejnego, kochana! ;*
      `Alla

      Usuń
  2. Jestem i ja <3
    Na bloga wpadłam kilka razy (mam na myśli tego z os) i wiesz pewnie, że czytam, bo komentowałam kilka razy. Rozdział mi się bardzo podobał. Fran nie wytrzymała i pękła? "Bo jesteś zaślepiony swoją piękną dziwką!" Pocisk na całego. Rozumiem ją, zazdrosna jest w końcu :-P
    Ty to masz talent. Podziwiam <3 Leoncesca hdeilfwhaeq *-* To kochana czekam na nexta ;* Rozdział genialny i następny pewnie też będzie!!! <3
    Nacik ♫

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz jeszcze kiedyś dodawała rozdziały? Bardzo ciekawi mnie ten blog i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś rozdział będą się pojawiały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego się nie spodziewałam... Rozdział jak zawsze wspaniały... Lecę do next'a.

    OdpowiedzUsuń