czwartek, 26 marca 2015

Post organizacyjny.

Witajcie moi drodzy czytelnicy! Jak widzicie (lub nie) ostatnio usunęłam wszystkie inne blogi, jakie posiadałam i został mi tylko ten. Więc jak na razie chcę o niego dobrze zadbać. Zajdą pewne zmiany. Po pierwsze: z nazwy (pseudonimu) ,,Carolina Verdas'' zostałam ,,Cassy Writer" czyli po prostu Pisarką Cassy. Nie miałam zbytnio kreatywnych pomysłów na nową nazwę, więc na razie będzie ta Po drugie: jeśli chodzi o kolejne rozdziały to początkiem kwietnia dodam siódmy i od tego czasu postaram się pisać co najmniej co tydzień. Jednak będę miała pewne wymagania co do ilości komentarzy. Po trzecie: myślę nad drugim blogiem. Oczywiście pewnie byłby o Leoncesce,ale uwzględniłabym też inne pary. Nie wiem czy to wypali,ale bardzo bym tego chciała. Na razie skupie całą swoją uwagę na tym blogu. Z dodaniem siódmego rozdziału, wszystko się zmieni.Czy będą to dobre zmiany? Mam nadzieje.Muszę trochę wypromować bloga i ogólnie zmienić styl pisania rozdziałów. Oczywiście,nadal wszystko będzie w mailach i listach, tylko,że będą o wiele dłuższe. Chyba. 
Dobra nie zanudzam. Do zobaczenia w kwietniu! Od 2 jest wolne, więc będę miała trochę czasu na napisanie.  Nie dodam opcji komentowania, bo i tak tego nie skomentujecie.
No więc z Bogiem,albo i nie XD

Cassy.